maandag 5 januari 2009

10 weken verder.

.
10. Terugval
.
Yanti`s oogjes zijn wat ontstoken en wat dikker....
Het ging allemaal zo goed tot 1 ste kerstdag. Ik zag wat aan zijn oogjes wat me niet aanstond.
.
Deze foto`s is van 23 december 2008. Nog niets te zien eigenlijk....

Yanti had sowieso traanoogjes en soms op een foto leek dat anders als ze nat waren...Maar het verliep allemaal zo goed en de haartjes groeide overal zo mooi. Zelfs zijn oortjes gingen mooi hangen en er groeide zelfs haartjes op zijn oortjes, wat eigenlijk lang zou gaan duren!

Op deze 2 foto`s van kerstmis zag ik iets aan de oogjes wat ik niet vertrouwde!


Ik dacht zelf eigenlijk aan een allergie en wilde dit zeker weten.
Zaterdags heb ik `s avonds de dierenarts gebeld en dit verteld. Ik mocht gelijk komen en ze constateerde wat zwelling aan zijn oogjes.
Ze adviseerde toch een antibiotica kuurtje en nog wat predninson, uit voorzorg.....
.
Deze foto is van 3 de kerstdag... Ook zijn snuitje werd wat dikker en iets doorschijnend rood!
We waren allemaal zo blij de laatste weken tot die zaterdag!
Ook geef ik Yanti weer 2 keer daags 2 druppels Echinaforce en `s avonds Ophtosan oogzalf om
zijn oogjes te verzachten...
De kap maar om uit voorzorg dat hij niet krabt met zijn pootjes.
.
Foto van 30 december 2008.....
.
Gelukkig is hij er helemaal niet ziek van.
Moet alleen uitkijken met de vrieskou afgelopen weken, want dat is niet goed voor zijn traanoogjes.
Dit zijn nog wat foto`s van afgelopen weken waar het steeds voorruit ging en Yanti een zeer knap Markiesje weer werd:
.
Een mooi portretfoto van Yanti. (14 december 2008)

Wat buitenfoto`s van de afgelopen weken toen er nog niets aan de hand was en Yanti steeds mooier werd...


Op de stoel....


Hier zijn alleen nog wat kale vlekjes in zijn nekje te zien, dat is nu zo mooi behaart.
Alleen zijn pootjes vertonen nog wat kale plekjes nu.
Gelukkig is Yanti een vrolijke pup en luistert best goed ondanks dat hij weer ziek is.
10 december 2008 heeft Yanti een kleine coiktail gehad omdat dat moest en een wormenkuur, of dit nou het gevolg is : Dat is voor iedereen een vraag, we zitten er maar mee!
Gelukkig hoeft hij voorlopig niets meer te hebben.
Alleen het zindelijk worden is nu een beetje moeilijk, want hij plast waar hij staat soms.
Dit komt door de prednison, hij drinkt veel meer, dus plast ook veel, heel veel.
Ook heeft Yanti diaree gehad, maar dat is gelukkig over.
Wel zit hij hierdoor al weken weer op vlees.
Morgen gaan we weer over op brokjes met vlees erdoor heen. want Yanti was te mager en moet aankomen van de da.
Daarom wat vlees erdoorheen, dat vindt hij lekkerder.
.
Voorlopig blijft Yanti deel uitmaken van ons gezin, ik ga Yanti op mijn naam zetten.
Eerst maar zien dat hij helemaal gezond wordt!
.
Over de toekomst: Dat zullen we zien............
.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: