woensdag 21 januari 2009

Uiteindelijk.

.
13. De toekomst van Yanti.
.
Even dit!
Yanti is nu gezond verklaart, maar het begint nu met :
Weerstand opbouwen.
Zindelijk maken. (gaat goed vandaag)
Kijken hoe het gaat de komende maanden.

Dan uiteindelijk zoek ik een fijne familie voor Yanti, want hier kan hij niet blijven, dat gaat niet met 2 teefjes.
Maar voorop, eerst wil ik zeker weten dat hij het aankan en dan gaat hij pas weg.
We zoeken dan een gezin, die er voor gaat en met de achtergrond van Yanti rekening houd en hem een fijne toekomst bied......

Er zijn gezinnen genoeg die een wat ouder Markiesje willen hebben. (via de vereniging)
Maar het kan ook particulier !

Op dit moment is hij nog aan het afbouwen met de prednison, dat gaat langzaam, dat moet.
Dan zijn zijn darmpjes nog wat geïrriteerd door de antibiotica.

Dus het is nog eventjes opletten met deze jonge vent, maar uiteindelijk zal hij het redden, dat weet ik zeker.

We gaan ervoor en hopen het beste voor Yanti!

Wordt vervolgd.

1 opmerking:

Ella zei

Hoi Yanti, wat goed te lezen dat jij gezond verklaard bent.

Ik heb zelf een pup die vandaag 7 maanden is geworden en sinds 12 januari loop ik zo'n beetje omn de dag bij de dierenarts naar binnen.

Op de 10e ontdekte ik een klein plekje naast zijn snuit, ik dacht dat hij zich met het ravotten in huis tegen de haard had gestoten dus maakte me geen zorgen.
De 11e werd het ene plekje heel veel plekjes om zijn snuit. Dat was wel even schrikken.
De 12e naar de dierenarts gegaan en met een kuur anitbiotica en prednison vol ged moed naar huis gegaan.
Het werd echter met de dag slechter, Quinto (mijn bastaard-puppie) kreeg de uitslag ook op zijn ogen - op zijn penis en rons zijn anus.
Na een kleine anderhalve week dokteren zijn we naar de kliniek in Amsterdam met hem gaan.
Vandaag kreeg ik de voorlopige uitslag - Juveniele Cellulites. De patholoog heeft nog niet alle uitslagen, maar wat ben ik "blij" te horen dat het nu min of meer bekend is wat hij heeft.

Vanaf de 12e zit hij aan de ab met prednison en dat in de laatste week aangevuld met pijnstillers, maar nu kunnen we kijken of er een andere ab is die hem er boven op kan helpen.

Jammmer genoeg is de ontsteking nu ook doorgegaan op alle vier zijn pootjes, erg dik en open wondjes, dus lopen wordt steeds moeilijker voor hem.

Net dus aan het googlen geslagen en wat fijn om te lezen dat Yanti beter is geworden - dat geeft mij weer een beetje hoop dat we met Quinto ook weer lekker op het strand kunnen ravotten.

Dikke knuffel voor Yanti.