woensdag 1 april 2009

Het is zo ver.

.
15 Op zoek.
.
1 april 2009.....Yanti is bijna 8 maanden.
Het gaat zo goed met Yanti, we zijn vanaf nu van plan om de vereniging te vragen om een lief gezin voor Yanti te zoeken.
. Volgens mijn da is Yanti net zo gezond als een ander hondje nu.

Hij heeft nog wat kale plekjes, maar er komen nog steeds haartjes door.

Heb vorige week een vrouwtje gesproken die had het ook met een pup gehad in haar nestje en had deze pup ook pas met 8 maanden weggedaan en dat het met de 1 ste rui allemaal goed komt, die kale plekjes. Ik hoop dat dat natuurlijk bij Yanti ook zal gebeuren, maar niets is zeker.

Zijn bevedering is prachtig, vooral zijn staart is erg vol en hij glimt als een tierelier...

Yanti is erg lief en zijn karakter is super, knuffelig aangelegd, een kameraad je, zal zich snel aanpassen, daar ben ik van overtuigd!
Yanti kan zich alleen heel goed vermaken, kan al wel 4 uur alleen zijn ( fijn om dan eventjes boodschappen te doen) Natuurlijk niet iedere dag, ik ben normaal thuis.
Yanti is helemaal gewend aan een bench.
Hij weegt net zoveel als zijn moeder, ruim 5 kilo, is 32 cm hoog en lijkt heel veel op haar. Ook zijn karaktertrekjes lijken veel op Veerle.

Yanti is erg gek op kinderen en is super enthousiast op andere personen. Yanti is ook gewend om met andere honden te spelen, mijn dochter heeft een Friese stabij en die is 4 dagen per week ook hier en dan natuurlijk Tessie mijn andere hondje van bijna 10 jaar, daar speelt Yanti erg veel mee .
.
Mees, Tessie en Veerle (zijn moeder)
Met zijn moeder Veerle speelt Yanti wanneer Veerle het wilt.....
Yanti kan natuurlijk ook best heel goed ergens alleen zijn, Yanti is vaak bij mijn moeder geweest, soms dagen achter elkaar en dat ging heel goed.
Yanti kan zich alleen goed vermaken hoor.
Ik heb Yanti aan alle mogelijke situaties laten wennen......
Yanti eet nu nog alleen vlees, zijn darmpjes doen het hier erg goed op , maar zal uiteindelijk best wat licht verteerbare brokjes kunnen proberen. Zijn beloninkjes ( daar is hij erg gek op ) bestaan uit beschuit, naturel crackers, stukjes kaas, af en toe een rawhide bot of een chips daarvan.
Nog wat foto`s van onze stoere bink van vandaag....
.
.
Hier is Yanti dan hoe hij er nu uitziet..................
Yanti kan soms de gekke vijf minuten hebben, dan is hij super gek maar heel leuk.

Rennen en dan in de mand gaan draaien en op zijn poten bijten, uitdagen naar Tessie en Veerle horen daar ook bij.

Ik heb er leuke foto`s van: ( zijn wel van 2 maanden geleden, zijn pootjes zijn inmiddels meer behaard)
.
Yanti heeft zich ook aangewend om op de leuning van de bank een afwachtende houding aan te nemen, van wie zou er komen straks.....


Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Marry: zei

Mooie foto's van Yanti! Die van Tessie, Veerle en Yanti vind ik ook erg mooi.

Ik hoop toch zo dat er een geschikt baasje voor hem wordt gevonden!

Marry: zei

dinsdag, 21 april.
D-Day voor Yanti. Vandaag is hij uitgevlogen. Ik wens hem en Irene heel veel geluk en voorspoed met hem. En voor jou Dory: alle lof dat je hem zo goed hebt verzorgd. Hij had geen betere fokker kunnen wensen. Dankzij jouw liefde en inspanningen is hij geworden tot wat hij nu is: een geweldige hond. Hij ziet er weer top uit. Vanaf nu alleen maar voorspoed, hoop ik.

Liefs uit Rotterdam,
Marry