zaterdag 20 juni 2009


16. Yes........
.
12 april 2009.....Het is zover, ik kreeg eerst een mail van Gerda met het goede nieuws dat ze een kandidaat had voor Yanti en dezelfde dag ook een van M. v. Ederen, die schreef:
Dory, ik heb de perfecte persoon gevonden voor Yanti.
Irene van Breugel uit Amsterdam. Irene had een teefje van 14 jaar, die was erg ziek, heeft ze in laten slapen, dat was het beste.
Ze wilde graag een nieuw Markiesje, Mieke dacht gelijk aan Yanti.
Irene heeft erg goed nagedacht en zelfs mijn da in Enschede aan de telefoon gehad met veel vragen.
Uiteindelijk belde ze me in de week na Pasen en wilde graag met Yanti en mij kennis maken.
Zaterdag 18 april zou ze komen met de trein, ik zou haar in Zevenaar ophalen.

Nog 1 week met Yanti.......
.
Gefietst hebben we, hij vond het super.
.
Ook heerlijk nog gewandeld, iedere dag naar de Byland, waar Yanti bijna iedere dag zwom.


Het is een echte waterrat, die er niet genoeg van krijgt.

Zelfs zijn oogjes werden er beter van. Mijn da zei, hij bouwt afweerstoffen op en het water spoelt vanzelf zijn oogjes schoon.
Heb nog wat leuke foto`s, ook met deze mooie paardenbloemen..




Hier is dan Yanti......

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: